Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Mocht het sieraad / tasje / zonnebril binnen drie maanden kapot gaan, mag je deze retour zenden voor reparatie (indien mogelijk).
Op onze horloges geven wij een jaar garantie.
Mits er zorgvuldig met het product is omgegaan. Wanneer je bijvoorbeeld bent blijven haken, waardoor je sieraad kapot is gegaan, valt dit uiteraard niet onder de garantie. Natuurlijk kunnen we dan wel het sieraad voor je repareren. De kosten zijn echter voor eigen rekening.
Garantie geldt niet voor:
- Verkleuring van sieraden / horloge / tasjes
- Aantasting van sieraden door zuurgraad van de huid, aantasting door water of andere vloeistoffen
- Schade door onjuiste behandeling
Om je sieraad / horloge zo lang mogelijk mooi te houden, adviseren we je om de verzorgingstips te lezen.
Klachten
Als Jewels by KC vinden wij het belangrijk dat jij tevreden bent met je aankoop en onze service. Mocht je een vraag of een klacht hebben, dan kun je dit kenbaar maken door te mailen naar info@kcjewels.nl. Wij zullen jouw vraag / klacht dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Houd alsjeblieft je spambox goed in de gaten, het is mogelijk dat mailtjes hier terecht komen.
Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.