Veelgestelde vragen

Bestellen en betalen

Het sieraad wat ik wil bestellen is uitverkocht, wanneer is het weer op voorraad?

Vervelend dat het product dat je wilde bestellen uitverkocht is! Geen zorgen! Wanneer een item niet meer op voorraad is, zullen wij dit in de meeste gevallen weer bijbestellen / bijmaken. Wil je graag weten wanneer een artikel weer op voorraad is? Stuur ons even een mailtje (info@kcjewels.nl) met het product wat je graag wilt bestellen en we laten het je weten!

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Vanwege onze snelle levertijd, is het helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of annuleren. Check daarom extra goed je bestelling en je persoonlijke gegevens, voordat je je bestelling plaatst.

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

  • iDeal: met iDeal kun je veilig, snel en gemakkelijk je aankopen betalen via je eigen bank.
  • PayPal
  • Creditcard: Je kunt bij ons ook met je creditcard betalen. Dit kan met Visa of Mastercard.
  • Bancontact: met deze betaalmethode kun je veilig en snel betalen met jouw Belgische bankrekening.
  • Belfius Direct Net: Via de Belfius Pay Button kunnen Belgische klanten van de Belfius bank eenvoudig online betalen.
  • KBC/CBC-betaalknop: Via de KBC/CBC-betaalknop kunnen Belgische klanten van de KBC/CBC bank eenvoudig online betalen.

Bezorgen

Wat zijn de verzendkosten?

Je bestelling wordt binnen NL gratis verzonden!

Voor verzending van sieraden naar België kun je kiezen tussen brievenbuspost à €2,95 of pakketpost à €8,95.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?

Wij begrijpen dat je de bestelde sieraden natuurlijk zo snel mogelijk in huis wilt hebben!

Buiten de vakantie periode:

Wanneer je bij ons op werkdagen vóór 13.00u besteld, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. In de meeste gevallen heb je het pakketje de volgende werkdag al in huis.

Je hoeft niet thuis te zijn voor je pakketje, het past namelijk door de brievenbus!

*Gepersonaliseerde items hebben een levertijd van 2-4 werkdagen.

Op dit moment, ivm vakantie:

Je bestelling wordt binnen 3 werkdagen verzonden.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Doordat wij jouw bestelling via brievenbuspost verzenden, is track & trace niet mogelijk.

Wel ontvang je een verzendbevestiging zodra we de items verstuurd hebben.

 

Heb je jouw bestelling na vijf werkdagen nog niet ontvangen? Stuur dan even een mailtje naar: info@kcjewels.nl met het ordernummer, dan kijken we graag even met je mee!

Retourneren

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Is het sieraad niet helemaal wat je er van had verwacht en wil je het retourneren? Wat jammer!

Je hebt 14 dagen de tijd om aan te geven dat je je bestelling wilt retourneren.

  1. Meld je item aan voor retour door een mailtje te sturen naar info@kcjewels.nl waarbij je je ordernummer vermeld.
  2. Verpak de sieraden in de originele verpakking of een andere stevige verpakking.
  3. Download het retourformulier, vul het volledig in en voeg dit bij je retourzending.
  4. Wil je een sieraad ruilen voor een andere maat of product? Plaats dan een nieuwe bestelling op onze website en retourneer het originele item.
  5. Retourneer de items (binnen 14 dagen) naar het volgende adres:

Jewels by KC

Leusderweg 208B

3817 KG Amersfoort

Na ontvangst van de retourzending maken wij binnen 7 dagen het bedrag  over naar de bankrekening / creditcard die gebruikt is bij de bestelling. Je ontvangt een mailtje wanneer we jouw retourzending verwerkt hebben.

De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening. Jewels by KC is niet verantwoordelijk voor de retourzending. We adviseren je om bij het verzenden een verzendbewijs te vragen en je pakket te verzenden met Track & Trace.

Retourzendingen worden alleen in behandeling genomen wanneer deze in originele staat, inclusief labels & verpakkingen, worden geretourneerd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.

 

Wanneer een sieraad speciaal voor jou gemaakt is, kan dit niet retour gestuurd worden.

Als ik mijn hele bestelling retour stuur, krijg ik dan ook de verzendkosten terug?

Nee, de verzendkosten worden niet door ons vergoed.

Mijn bestelling is beschadigd / verkeerd / niet compleet. Wat moet ik doen?

Wat vervelend dat je jouw bestelling niet naar behoren hebt ontvangen! Dat is uiteraard niet de bedoeling!

Stuur een mailtje naar info@kcjewels.nl. vermeld je klacht en ordernummer in het onderwerp.

Laat ons weten wat er volgens jou mis is met het sieraad (inclusief foto). Dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op om tot een passende oplossing te komen.

Vragen over de sieraden

Heb ik garantie op de sieraden?

Mocht het sieraad binnen twee maanden kapot gaan, mag je deze retour zenden voor reparatie (indien mogelijk).

Mits er zorgvuldig met het sieraad is omgegaan. Wanneer je bijvoorbeeld bent blijven haken, waardoor je sieraad kapot is gegaan, valt dit uiteraard niet onder de garantie. Natuurlijk kunnen we dan wel het sieraad voor je repareren. De kosten zijn echter voor eigen rekening.

 

Garantie geldt niet voor:

  • Verkleuring van sieraden
  • Aantasting van sieraden door zuurgraad van de huid, aantasting door water of andere vloeistoffen
  • Schade door onjuiste behandeling

 

Om je sieraad zo lang mogelijk mooi te houden, adviseren we je om de verzorgingstips te lezen.

Hoe meet ik mijn polsomtrek?

Je kunt je polsomtrek gemakkelijk zelf opmeten door een stukje touw om de pols te houden. Niet te strak! Meet vervolgens dit stuk touw op met een centimeter. Dit je jouw polsomtrek in centimeters. Houd er bij het bestellen van een sieraad rekening mee dat iedere armband geleverd wordt met een verlengkettinkje, en dus voor verschillende polsmaten geschikt is.

Verkleuren de sieraden?

Het kan voorkomen dat je sieraad na veelvuldig dragen verkleurd. Dit kan verschillende oorzaken hebben, bijvoorbeeld door de zuurgraad van je huid (dit verschilt per persoon) of doordat je sieraad in aanraking is gekomen met vloeistoffen. Lees hier hoe je ervoor kunt zorgen dat je sieraad zo lang mogelijk mooi blijft.

Hoe houd ik mijn sieraden zo lang mogelijk mooi?

Om je sieraad zo lang mogelijk mooi te houden, adviseren we je om de verzorgingstips te lezen.

Kan het als cadeautje worden ingepakt?

Onze sieraden worden altijd geleverd in een luxe cadeauverpakking. Zo voelt je bestelling altijd als een cadeautje, ook wanneer je het voor jezelf bestelt! Mocht je nog iets extra’s toe willen voegen, kijk dan eens naar onze cadeaukaartjes! Geef in de notities bij je bestelling aan wat je op het kaartje geschreven wilt hebben.

Ik wil graag iets op maat laten maken, kan dat?

Ja zeker! Ben je opzoek naar een specifiek item? Of zie je iets leuks, maar wil je het sieraad liever in andere kleuren? Stuur ons een berichtje met je ideeën en we maken graag een mooi sieraad voor je!

Contact

Mijn vraag staat er niet tussen?

Neem contact met ons op via het contactformulier op de ‘Contact‘ pagina, of mail ons: info@kcjewels.nl